Regulaminy
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TROJDRUK
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy działający pod adresem trojdruk.pl prowadzony jest przez [Sebastian Rynkiewicz, Kamil Wojnowski], adres korespondencyjny [Kowale Oleckie 19-420, Witosa 14/4], [ prowadzących działalność nierejestrowaną, e-mail: trojdruk@gmail.com, numer telefonu: 783471135. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży oraz procedury reklamacyjne. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§ 2. DEFINICJE
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem trojdruk.pl. Klient – osoba fizyczna, która złożyła zamówienie w sklepie internetowym. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Produkt – towary oferowane w sklepie internetowym, w tym figurki i breloki 3D. Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość, dotycząca zakupu Produktu.
§ 3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie sklepu internetowego. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych oraz adresu dostawy. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
§ 4. CENY I PŁATNOŚCI
Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki. Koszty dostawy są doliczane do ceny produktu i są widoczne przed finalizacją zamówienia. Dostępne metody płatności obejmują przelewy bankowe oraz płatności elektroniczne. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w dowolnym czasie, przy czym zmiana nie ma wpływu na już złożone zamówienia.
§ 5. DOSTAWA
Produkty są dostarczane na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu wysyłki i są podawane przed finalizacją zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
§ 6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (e-mail). Klient zobowiązany jest do odesłania Produktu na adres wskazany przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu. Koszty zwrotu Produktu ponosi Klient, chyba że Sprzedawca zgodził się je pokryć. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego Produktu.
§ 7. REKLAMACJE
Klient ma prawo do składania reklamacji w przypadku stwierdzenia wady Produktu. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail trojdruk@gmail.com lub pisemnie na adres prowadzenia działalności. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy wady, wymiany Produktu na nowy lub zwrotu części lub całości ceny zakupu.
§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Klientów jest Trojdruk. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych na podstawie zgody Klienta. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie sklepu internetowego i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.